14.10

Idag har jag inte ännu klivit upp ur sängen. Jag har vaknat, sett på private practice, ätit svartvinbärsfil + te + finncrisp med makrill i tomatsås och sett på greys anatomy. Jag kommer inte att ha någon dator idag då P ska låna med den till Sollefteå. Har skickat dit honom över helgen så jag ska kunna plugga ordentligt! Jag gjorde nåt klantigt igår föresten! Tänker inte berätta hur det gick till, men jag har skurit mig i handflatan med en väldigt smal och väldigt vass kniv. Det är inte så skönt..

Ikväll blir det iallafall som sagt bio. Ska se Yesman med Jim Carrey. Jag förväntar mig inte en jätte bra film, men tror den kan vara rolig att se med tjejerna! Förövrigt blir det hemgjord pizza och eventuellt lite vin?

Nu ska jag plöja igenom några sidor ur boken! Jag siktar på minst 100, men gärna 200. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser på Private just nu! :P Älskar Violet/Pete förhållandet, hett! ;)

2009-01-09 @ 19:57:29
Postat av: Romanique

Svartvinbärsfil. Dt va nått nytt för mig ;D Låter gott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback