13.05

Ja i fredags blevd et som sagt en get together med Malin och Madde! Vi gjorde hemgjord pizza, drack vin och gick på Yesman. Den var rolig men inte riktigt mer än så enligt mig :P Men dom gillade den jätte mycket! :) Sen efter det så följde jag med Malin hem och sov i hennes bauta fotölj. Satt uppe och surrade till 3 på natten! Mycket trevligt.

Igår åkte jag hem på besök till mamma och pappa där det blev god trerätters och ostbricka. En och annan apple sours drick och några glas vin slank ner! Hann även med att plugga endel och nu måste jag fortsätta.. Imorgon bär det av till Östersund för intervju handledning och sen ska arbetet med hemtentan sättas igång. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!

Nu ska jag plugga litegranna innan jag ska gå ut på promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback