23.10

Okej.. så att för sammanfatta veckan: Inatt när jag kom hem så sov jag 14 timmar. Jag har ont i halsen, magen, huvudet, har träningsvärk överallt efter diverse vinbrännboll och bärandes på två kartor öl. (otränad ja. ska ta upp träningen hårt nästa vecka). Jag ser jävligt sliten ut och jag orkar knappt röra mig. MEN jag har jäkligt roligt, förmodligen den roligaste veckan i mitt liv.. som att ta studenten (fast bättre) 5 dagar i rad. Vi är typ 40 stycken i klassen.. och kanske 28 stycken som är med på alla aktiviteter och fester. Dom som är med är mellan 19 och 27 och vi har redan blivit hyffsat tajta.

Idag har jag även köpt.. hör och häpna.. jeans tights! Dom ser förjävliga när dom hänger där med resår i midjan.. men på är dom jäkligt snygga med en lite längre tröja över. Ser ut som ett par jäkligt välsittande jeans som inte skär in nånstanns. (kort tröja är dock inte att rekommendera) Finns på MQ givetvis..  

Back to serierna.. och Ida.. jag ÄLSKAR teman ;)

Kommentarer
Postat av: Idaa!

Haha, har också varit sugen på att köpa jeansleggins..kanske ska man slå till nudå? :) Fan vad bra Anna, jag tänkte faktiskt på dig när jag kom på Teamat också! ;) U will Love it!

Postat av: Emelie

Hei Anna! :) Har du kommit in på psykologutbildningen? :D /Emelie

2008-09-06 @ 00:28:17
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback