12.50

Om någon skulle höra mig när jag sitter och pluggar så skulle dom nog tro att jag är galen.  Medan jag skriver saker om och om igen, så pratar jag för mig själv. Läser texten och diskuterar för mig själv.. och det kan man ju göra, men jag fortsätter efteråt. När jag var klar med ett kapitel nyss så sa jag högt för mig själv "nu ska jag nog ta lite päron".. Som sagt, man blir ganska konstig när man pluggar..

Nu har jag avverkat psykologisk historia, biologiska psykolgin, sensoriska processer, perception och medvetande.  Nu är det bara lätta kvar.. enligt min plan så ska jag hinna med två kapitel till idag.. inlärning och minnet, om jag kan hinna med motivation och emotion också så är det kanon. Känns lite bättre nu.. men har fortfarande lite panik.

Nej nu måste jag sätta igång så att jag får se på gossip girl och one tree hill nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback