19.20

(Detta skrev jag igår, men bloggen låste sig:)

Har jobbat idag.. sjukt mycket folk! Fick lite ont i nacken.. stod och slog in paket säkert minst 2 timmar i sträck. Folk har definitivt börjat handla julklappar. Jag har köpt två hittills.. så jäkla svårt till vissa personer.  

Jag och P har ätit lite GI style i helgen.. det blev riktigt gott båda dagarna faktiskt! Igår åt vi lax (jag) och kyckling (philip) i ugn med en röra gjord av kesella och fetaost. Till det åt vi smörstekta champinjoner och sparris, ruccola sallad och stekta tomater. Väldigt gott! 4/5


Idag åt vi rostbiff med ugnsgratinerade paprikor fyllfa med svampstuvning, en halv majskolv och machetesallad. Underbart gott! 5/5!

Till efterrätt var det fruktsallad inplanerat.. men vi är så mätta nu så det får nog bara bli lite nötter istället. Jobbar imorgon med.. Synd att man missar en julskyltning med snö på gatorna.. var ju ett tag sen man fick vara med om en sådan! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback