21.15

Nyss jobbat heldag och jag är helt slut.. är inte van att jobba 9 timmar så jag är lite slö. Nu vill jag verkligen ha lön! Tur det är fredag snart. Ska införskaffa mig nya skrubbhandskar, ansiktsmask, vax strips, kanske lite bus.. Lite såna där grejer man behöver för att känna sig fräsch. Känner att jag fortfarande har vinterhuden kvar..

Är riktigt sugen på utgång på lördag.. fördrink på invito och lite maggio på stadhuset kanske.. tiden får utvisa. Är det inte nåt schlager aktigt på lördag också har jag fått för mig?

Nu ska jag dränka mig i one tree hill och gossip girl ett tag..

Kommentarer
Postat av: Idaa!

Haha..jag det är schlagerfinal! fast semin på torsdagen får inte heller missas! ;) Kommer bli ett grymt ös på lördag du! Fan vilket kukslut på OTH BTW :P frustrerande!

Postat av: Ida

Klart du ska ut på lördag Anna!!

2008-05-20 @ 22:23:43
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback