16.00

Jag ska få äta fisk idag! Yippie! Jag har en viss man här i huset som vägrar äta fisk.. han vägrar tillochmed att TA i fisk.. och han villhelst inte känna lukten av den heller.. Visst skulle jag kunna äta fisk ändå.. men det känns ju onödigt att laga två rätter. 

Pappa kom hem från frankrike igår så idag ska vi till dom och äta middag. Mamma har redan upplyst mig om att jag får fisk och P får kyckling.. Man lär sig uppskatta fisk ordentligt när man inte får äta det ofta.. lax med romsås speciellt.. och krispig hemgjord rödspetta med filsås.. Ja ni hör ju.. jag är helt crazy :P 


 

Kommentarer
Postat av: Idaa!

Nice med uppdateringar nu Anna. Keep it up ;) Jag älskar också fisk..helst torsk i ugn med räkmajonnäs, grädde, dill och ost. Supergott. Men mamma är precis som P. Tål inte lukten vid tillagning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback