12.06

Fick ett sms av marre igår att hon ville jag skulle komma på party på lördag så det var ju väldigt trevligt måste jag säga! Jag är hyffsat laddad redan.  Vad jag ska ha på mig är dock frågan.. som alltid..  men det löser sig ju alltid också så ;) Jag har ju till och med én vinare kvar från förra helgen som jag var duktig nog att spara. Kändes inte värt det på nåt vis.. men var ändå trevligt. Förutom att alla mina kläder och min jacka fortfarande luktar rök.. (var på grillfest) Men anyhow det jag skulle komma fram till var att jag nog inte behöver gå på systemet och det alltid skönt.

Och JA ida.. slutet på tree hill var hyffsat nerv wrecking! Vem ska han väälja? Hyffsat spännande.. hoppas pappsen dör dock :P

Idag ska jag ha utvecklingssamtal på jobbet.. jag hatar sånt. Det går typ ut på att chefen ska säga vad jag är bra respektive dålig på och jag ska säga vad chefen är bra resp. dålig på.. Vem vill egentligen säga vad ens chef är dålig på?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror det är Brooke ^^ (fast jag hejar ju på Peyton) skittråkigt om det vore Lindsay.. Ååh vad jobbigt det är, jag hatar säsongsavslutningar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback