11.40

ÄNTLIGEN sedan 3 mail och 2 samtal till antagningen har min arbetslivserfarenhet blivit registrerad! Det visade sig även att dom hade gjort fel precis som jag misstänkte hela tiden! Jag visste det.. dom hade bara registrerat den arbetslivserfarenhet som stod på framsidan av arbetsintyget? Fel att bläddra och kolla på andra sidan? Dåligt.. men nu är det iallafall fixat tack och lov!

Igår hade jag en hel shopping dag med Madde.. det var mycket trevligt.. jag funderar dock på att lämna tillbaka skorna då det känns lite för hypat.. Dagen slutade iallafall med att vi satt på nåt pärl ställe med små barn och gjorde egna accessoarer! haha! Det är riktigt billigt och roligt!

Kvällen avslutades med middag på Olearys med MQ. Jätte gott men jag blev mätt så fort.. Trevligt var det iallafall.

NU blir det jobb fram tills söndag.. eventuellt bio i helgen kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback