13.40

6 arbetsdagar kvar tills vi åker till spanien! (för mig då alltså som jobbar helg) 1 timme tills vi åker till vårdcentralen med philip då han håller på och hostar sönder lungorna med hög feber.. men 1 vecka måste han ju hinna bli frisk på hoppas jag! 1 dag till eventuellt besked från studera..

Nu ska jag åka och hämta mitt nya pass och min nya freebra jag beställt från nelly.. nu ska vi se om det funkar eller inte! Om den gör det så är de tnog ett av dom bästa köp jag gjort på länge. (Bild från
nelly)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Anna! Kan du inte skriva om bn:n var bra sen, har funderat på en sån men inte vågat testa =) Kram kram

Postat av: elin westberg

den ÄR bra :) tycker jag iaf. dom säljer den på twilfit inne på birsta också :)

2008-07-13 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback