17.30

Idag har jag och philip varit på stan och en snabbis på birsta.. hittade dock inget att ha på mig imorgon så vi får se vad det slutar med! När jag kom hem satte jag igång med att göra två tårtor till imorgon, en till släkten och en till vännerna. Det blir en liten variant på idas kladdkaka med nutella.. jag har gjort den mer "tårtig" och lagt till ett maränglager och grädde. Ganska mastigt med andra ord! Men det är så det ska vara när man fyller år.

Nu ska jag hoppa in i duschen då Philip ska bjuda mig på Invito ikväll!

Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida

Maräng? Grädde? Fy fan vad det låter gott du! ;) Men hurru, den svarta klänningen med rosetter vill ja ju se ?

Postat av: Ida

Hehe okej =) Du får väll riva ut hela garderoben i vanlig ordning, brukar funka ;). Själv ska jag försöka klämma mig i ett fodral i st 34, haha! Wish me luck!

2008-12-05 @ 22:04:15
URL: http://eibic.bloggagratis.se
Postat av: Emelie!

Grattis Anna! :)

2008-12-06 @ 23:20:08
Postat av: Cicci

Grattis i efterskott! :)

2008-12-07 @ 22:34:24
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback