16.50

Igår efter jag kom hem från skolan var jag hos Emma med de flesta på jobbet och blev bjuden på glögg, pepparkakor med  ädelost och lussebullar. Hon hade fått det väldigt mysigt i lägenheten. Sen fick jag också blommor och presentkort på bodyshop eftersom jag fyller år.. väldigt snällt! Det hade dom absolut inte behövt.

Idag har jag pluggat lite med Bella.. gjort klart vår platsannons som ska vara klar till veckan. Efter det gick vi en sväng på stan och jag köpte en julklapp till brorsan, så nu har jag köpt 3 julklappar! Har ungefär 5 kvar, varav bara tre "riktiga". Två till Philip och en till mamma.. sen blir det nåt litet till Filip och Casper bara. Känner mig redan ruinerad.. men det är roligt att ge bort julklappar så det är smällar man får ta!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta lax med gräslöksås och en god sallad, kanske städa undan lite och se på private practice och du är vad du äter.

Kommentarer
Postat av: Ida

Några nya spår jag gillar just nu:

Lady Gaga - pokerface

Brandy - right here (departed)

Britney Spears - Circus

Britney Spears - If you seek amy

Agnes - Release me

Sen några gamla godingar vid det här laget ;)

Robyn - Whos that girl (Seamus hajj remix)

Robyn - Cobrastyle

Armand van helden - I want your soul

Booty luv - Dance Dance



Men vad gillar du mest att festa till då? Techno, rap/rnb, svenskt? Ska jobba imorrn och kommer därför lyssna på P3 hela dagen..så jag kanske upptäcker fler nya och fräscha spår!

Postat av: Romanique

Svar: Nej dt har jag inte :/ Du kanske har fel nummer? Tack så mkt! Ska klura på det, men man är ju ledig på söndag. kram!!

2008-12-05 @ 00:58:14
URL: http://romanique.blogg.se/
Postat av: Ida

Darin - Breath in your love ;)

2008-12-05 @ 08:55:30
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Anna

det är bra ida! keep on the good work ;)

2008-12-05 @ 15:48:13
Postat av: Anna

oj.. haha keep up*

2008-12-05 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback