14.50

För er som inte inser hur mycket tvätt jag faktiskt har att göra med här.. så kan jag ju berätta att jag är nu inne på maskin 5 och 6.. det krävs nog minst 4-5 maskiner till efter detta innan jag kan öppna garderoberna på ett vettigt sätt igen.. om ni undrar hur i hela helveta detta kunde hända så kan jag berätta att
1. tvättkorgen blev full och vi vill ju inte ha en överfull tvättkorg (TVÄTTA borde ha kommit upp i våra huvuden här)
2. Vi skulle städa innan vi fick besök och upptäckte till vår förtvivlan hur mycket smutsiga kläder som låg på golvet i sovrummet (som inte får plats i den fulla tvättkorgen) Dessa kläder hamnade då i botten av våra garderober.
3. lådan i hörnet med kläder som stått där sen vi flyttade in.. (med kläder som borde slängas) Har sakta men säkert fyllts på tills det inte ens syns att det finns någon låda där under.. 

Men nu mina kära vänner är dessa tider snart förbi och jag hoppas att vi kan lära oss av detta misstag (ännu en gång)  

Kommentarer
Postat av: Romanique

Svar: TO HOT!! ;) Mjaaau


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback