13.00

Min födelsedag blev kanon! Super fina presenter och riktigt bra sällskap :) Tårtan blev uppskattad, dyrt glas "slängdes" iväg (av mig själv), roligt med kapten kid (även om det säkert gick en halv vinare på bara en omgång för mig). Idag känns det inte svårt alls.. konstigt ;) Mycket dans! Och jag avslutade kvällen med att åka taxi med philip förbi driven på mcdonalds och sen hem.. (han stängde av taxametern!)

Med andra ord en riktigt bra dag och kväll!

Igår var jag i östersund och nu har jag precis skrivt klart vår arbetsanalys som ska vara inlämnad 14.00. Den blev grym! Känns det iallafal som.. nu blir det frukost (opps) och sen ska jag skriva några intervjufrågor till morgondagens intervju. Bara två dagar kvar i östersund.. sen får man vara hemma till vecka 3!



Kommentarer
Postat av: Cicci

De va så lite så, hoppas du hade en trevlig födelsedag :) Jo det är bara fint med mig, hur är det själv då? Vad sysslar du med nu för tiden då? :)

Postat av: Sanna

Men du, då kanske vi kunde ta och träffas någon gång om du ska vara hemma så pass länge? För jag kom ju mig aldrig utanför dörren i fredags, jag och Johan segade ihop på varsitt håll.

2008-12-10 @ 18:15:46
URL: http://varamigsjalvenstund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback