torsdag

Nu är jag trött! har jobbat 8 dagar i rad nu.. inte van vid det! Var på sälj kurs i stockholm igår och det var faktiskt roligt =) Så rolig som en kurs kan vara iallafall.. Vi fick bland annat gå på spion uppdrag i olika butiker och fika hela tiden typ.. men det var lärorikt.

Måste ringa hyresvärden.. men jag vill inte riktigt. Tycker sånt är jobbigt. Han har redan varit här en gång och luftat elementen.. men nu är dom kalla igen tyvärr.. så han måste komma hit en gång till. Typiskt.. Men men.. 18 grader varmt är inte tillräckligt varmt :P

Helgen är fullbokad redan.. fredag ska jag och madde på kalas hos maalin för hon är hemma från Göteborg! Så det ska bli mysigt. På lördag har vi Birsta city fest för personalen.. med mat och diverse drycker.. sen får vi väl se om vi hinner med en liten utgå¨ng efteråt också :) Hur som helst så blir det säkert bra..

Nu ska jag se på gossip girl innan philip kommer hem och vill ha mat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback