måndag

Glömde ju nämna att jag och henke "träffade" Henke Larsson på Bromma flygplats också.. Han stod bakom oss men vi såg honom inte ens förän det var en tjej som kom fram och frågade efter hans autograf.. då vände vi oss om och stirrade rakt in i hans ögon som två idioter :P Vinlöv ville självklart knäppa kort på honom och blev som galen.. men det kunde jag inte tillåta :P

Helgen har varit bra! Trevligt hos Malin i fredags och roligt på husfesten i lördags även om jag, Kristin, Natanya och Johanna avvek runt 23.30 och gick på stadshuset istället. Jag var lagom full hela kvällen.. tills sista halvtimmen då jag ringde philip för hämtning och så fort jag kom hem innan för dörren så somnade jag i princip..

Så söndagen spenderade jag med huvudvärk, philip och ett antal filmer.. tillexempel I now pronounce you chuck and larry, good luck chuck, the last legion och war.. Vissa var bättre än andra om man säger så..

Nu så här 5 dagar före lön är ekonomin INTE bra som vanligt.. Vi får leva på kärleken och resterna i frysen i princip..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback