Äntligen Internet!

Hej!

Var ju typ 300 år sedan jag skrev nu.. tror alla förstått att det beror på att sen vi flyttade har vi inte haft något internet.. skaffa inte comhem vad ni än gör.. bara ett tips! Har bara varit problem hittills!

Vi trivs iallafall bra i lägenheten även om jag börjar inse varför mammor tjatar om städning hela tiden :P Tycker man städar hela tiden.. det är snyggt i två dagar sen ser edt lika förjävligt ut igen efteråt.. rätt jobbigt. Men det är helt klart skönt att ha något eget! För alla som bor hemma fortfarande.. spara pengar! Jag inser nu att det hela hade varit lite lättare då :P Jag har shoppat upp alldeles för mycket pengar! Det är så att man blir lite rädd för sig själv nästan. Försöker spara till en resa till sommaren nu.. och det är svårt kan jag lova.. 

Får se om jag kan uppdatera lite oftare nu..  

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket hallelujamoment, Anna skriver igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback