grey vs white

ååh ett grått linne/mini klänning med ett svart band eller ett vit med svart band? Jag har köpt båda men vet inte vilken jag ska ha!

Fördelar med den vita:
1. Är en storlek mindre och sitter snyggare
2. Jag har inte så mycket vitt och det är ju snyggt till sommaren

Fördelar med den grå:
1. Är en storlek större så den är längre så jag kan ha den som endast klänning med bara ben
2. Jag trivs i grått?

Nackdelar vita:
1. SLutar alldeles nedanför rumpan så måste ha leggings eller liknande under!

Nackdelar grå:
1. För stor?
2. För tråkig?

You tell me!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÄR det den från Clara med en rosett på? Jag skulle nog köra på den vita, vitt är fräscht och den kan du lätt ha utomlands UTAN leggings under och här hemma kan du ju som sagt köra på leggings eller riktigt kortkort.

Postat av: Idaa

Grå/svart och vit/svart är väll i regel lika "tråkigt"? Jag skulle dock satsa på den som man kan ha som klänning, hetare blir det inte i sommar! Själv skulle jag hotta upp den stassen med ett par neon rosa pumps :)

2007-04-19 @ 21:14:30
URL: http://idaa.bloggagratis.se
Postat av: mad

En sån vit har jag lagt undan tills idag som jag tänk köpa idag :P Den vita är snyggast!

2007-04-21 @ 09:13:33
URL: http://padi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback