00.20

Egentligen gör jag ju inte listor. (hur många gånger har jag sagt det nu?) Men, ja.

1. Hur gammal är du om fem år? Beror på hur man ser det. Exakt 26. I december 27. Helt sjukt!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Bella

3. Hur lång är du? ca 174.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? (skulle ju se vicky cristina barcelona men det blev inte riktigt så) World trade center på tv i lördags.. sjukt dålig.
5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Philip

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Nej inte än :(

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på situationen. Sms:a är ju gratis. 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.

12. När vaknade du i dag? 9.00

13. Vilken är din favorit julsång? Vet inte, white christmas kanske.
14. Vilken är din favoritplats? I Utlandsvärmen
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen. (och då snackar jag inte hisstrångt)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 10 år..  Jobbar som rekyteringsledare, Är gift med Philip och har ett barn. Hus? Kanske.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker, mardrömmar.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min och Pappas diskussion om vart fåglar sover! haha
19. Hur stor är din säng? Öh.. 180 tror jag?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.. men vi har en stationär också.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika.. ofta vaknar jag och tar på mig en stor tshirt för att jag fryser så mycket.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 6 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall. (Sörberge, Östermalm)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota oftast.

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Chocolate fudge.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladiga saker.

29. Tycker du om kinamat?  Ja, är dock rätt less på det nu.

30. Tycker du om kaffe? Nej, och jag kan inte dricka det heller så det spelar inte så stor roll.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten (Ibland te)

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster om man står och kollar på sängen.
33. Kan du spela poker? Yes

34. Tycker du om att mysa/kela? Är det någon som inte gör det?
35. Är du en beroende människa? Njaa. Jag behöver salt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, skolfranska som definitivt inte räknas..
39. Har du någonsin åkt ambulans? JA
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Haavet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning, resor
42. Äger du dyrbara smycken? Beror på var gränsen går för dyrbart.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Öhm, ser inte på tv så ofta. Men annars så är det One tree hill, gossip girl, 90210 och how i met your mother!
44. Kan du rulla med tungan? Nej
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte.. finns så många.
46. Sover du med gosedjur? Nope!
47. Vad har du för ringsignal? Love lockdown.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad är det närmaste du har som är rött? En vas.
50. Flirtar du mycket? Jaa med mitt söto.
51. Kan du byta olja på bilen? Det hoppas jag..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Just nu läser jag En flicka som kallas Alice. (Innan det var det Psychology & Work todag)
54. Läser du någon dagstidning? ST
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, jag sjunger!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? PM instruktioner..
59. När var du i kyrkan senast? Begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Larsa och Simon
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt tror jag.. kanske 2 när jag var liten med vicky.. minns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback