13.35

Älskar Idas tema! Skriver det inte här ifall det är nån som läser som inte fått posten ännu :) Så roligt med temafester! Fler borde ta ett sånt bra intiativ.

Idag ska jag vara duktig och städa lägenheten, springa ner och kolla om det finns nån tvätttid.. sen ska jag åka och handla och göra en trerätters tills philip kommer heem. Tända årets första höstljus!

Inte riktigt bestämt vad det blir för förrätt och efterrätt ännu.. (den här middagen kan tyvärr bli för fet för vår överenskommelse) Men huvudrätten blir iallafall fläskfilésmörddegs knyten som är fyllda med en underbar röra bestående av chilisås, champinjoner, purjolök, bacon och ost..  till det blir det klyftpotatis och en kall chilisås.

Har även beställt två klänningar idag.. även fast jag sa att jag inte skulle köpa fler "opraktiska" kläder nu när jag är student. Men, jag har faktiskt varit duktig.. hittills.. och man festar ju ändå mer när man är student.. så då måste jag ju ha nåt att ha på mig.. eller? ;)




  

Kommentarer
Postat av: Idaa

Fan vilka fina klänningar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback