13.05

Idag började jag dagen med besök 2 hos naprapat Janne. Smärtsamt även denna gång, men det kändes att det inte satt fast lika mycket längre. Mitt bäcken sitter tydligen så nära mina revben att jag lätt fastnar ihop där.. det beror ju alltså på att höften sitter långt upp vilket inte är så ovanligt hos tjejer.. Nu har jag iallafall fått ytterligare stretch och rörelse övningar och jag ska även sätta igång lite lätt med allmän styrketräning! Så till veckan blir det träning.. den här veckan har jag inte tid till nåt annat än pluggning. 

Appropå pluggningen så känns det iallafall lite bättre nu.. börjar komma någon vart. Jag har tagit de två jobbigaste kapitlen först ä'ven.. så när jag kommer till det andra så kommer dom kännas väldigt lätta.. hoppas jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback