12.00

Nu ska jag snart iväg och börja lite med vårt grupparbete om medvetande.. jag och mitt ena gruppkamrat från sundsvall ska fördjupa oss lite i drömmar. Är lite seg idag så är inte riktigt på humör.. men hon lockade med köttfärspaj så what do do? ;) 
 
Har även fått veta vårt tema vi ska ha på vår PAsittning fredag den 3 oktober.. och det vankas oscarsgala. Lite svårt kan jag tycka.. mååste man verkligen ha långklänning?  Anyone?

Nu väntar jag med spänning på Idas tema också ;) (för jag antar att hon inte kommer ha sin fest på en freedag v(den fredagen) väl?!)

Kommentarer
Postat av: Idaa

Lördagen den fjärde :) Blir en tung helg för dig..hehe :P

Postat av: Idaa

Får positiv energi av dig Anna, Tack och grymt trevligt att du är laddad! ;)

2008-09-12 @ 13:34:30
URL: http://eibic.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback