Party

Vet inte hur tentan gick så fråga inte :P Jag kommer berätta när jag får svaret! Men i vilket fall som helst har helgen varit fylld av fest!

Sittningen var helt underbar! Alla var så fina,maten var underbar, uppträdandet var kanon, drycken var god, shotsen var billiga.. jag tog 474 kort såg jag nu.. haha. Helt sjukt. Vi avslutade kvällen med att dansa loss på plaza.. helt perfekt kväll. Jag överaskas hela tiden över hur trevliga och öppna alla är i Östersund om man jämför med sundsvall.. men det beror väl kanske på att det är en mindre stad.

Idas fest var också hur trevlig och rolig som helst. Helt sjukt goda efterrätter.. inte ofta man får kladdkaka med nutella och bär, vit chokladmousse och cupcakes med rosa fluffig glasyr på samma kväll ;) Cosmon var inte helt fel den heller! 

Smakbit på PA08.. lägger ut fler på facebook för dom som känner sig intresserade :P



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback