15.35

Idag har jag tvättat och städat.. varit väldigt duktig =) Såg förjävligt ut här rent ut sagt.. jag fattar inte varför man inte kan plocka undan efter sig hela tiden. Vi är vääldigt dåliga på det hemma hos oss.. så det blir alltid storstädning. Men vi ska försöka skärpa oss..

Nu blir det skola torsdag och fredag. På fredag så ska jag och philip på bio och på lördag blir det party igen. Malin måste ju självklart också firas =) VI avslutar helgen med att äta lunch hos mamma och pappa.. krubbelurer it is!

Nu ska jag snart sätta igång och göra korvstroganoff..

Kommentarer
Postat av: Idaa

Kör du hårt eller lugnt imorgon? =)

Postat av: Ida

Kommer gå ut hårt iallafall, sen får vi se ! =)

2008-10-11 @ 11:25:00
URL: http://eibic.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback