20.15

Så dålig på att uppdatera.. Är inne i en tenta vecka så det är därför jag är lite off. Klarade tenta 2! Så ingen omtenta på min födelsedag.. det känns ju skönt ;) På tisdag har jag dock tenta igen.. socialpsykologi denna gången. Jätte rolig kurs det här med men jag är så jävla dålig på att planera min tid! Förstår inte vad det är med mig. Pluggat alldeles för lite som vanligt.. skulle behöva få en bestraffning genom att inte klara tentorna så kanske jag skulle skärpa till mig. Blir en sjukt hård pluggdag imorgon. Kommer att skriva tentan i h-sand, då det är lite närmare..

Till veckan MÅSTE jag klippa mig! Jag ser hemsk ut. Länge sen jag hade så långt hår. Inte bra, inte bra alls! Skulle behöva köpa lite juliga gardiner till vardagsrummet också..

Ni har väl inte glömt att jag fyller år snart!? 6 december smäller det, och det är ju passande nog en lördag så planera in ett förpartaj hos mig då! Jag är lite seg med inbjudan.. så jag hoppas alla inte redan bokat upp sig :(

Ny villha upplevelse.. denna klänning bör få komma in i min garderob:



Kommentarer
Postat av: Ida

Det är redan inbokat! ;)

Postat av: sandra

de vet man aldrig ;) men tro verkligen inte ja kommer in på de utan de blir nog h-sand. vad negativ du lät :P

2008-11-25 @ 20:29:31
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback