15.35

Jag har gjort ett ryck idag! Det blev inget plugg igår heller. Idag skulle jag egentligen till östersund men jag struntade i det och stannade hemma och har pluggat i snart 4 timmar. Han lägger ut powerpoint på föreläsningarna så det är ingen störra fara att jag missar en. Nu har jag pluggat ikapp ganska bra iallafall och det känns redan bättre. Varför sätter man bara inte igång? Ja det är frågan.. frågan jag ställer mig varje månad alldeles för sent-  men ingen idé att grubbla på det för nu har jag ju iallafall fått något gjort.

Nu ska jag ta en house paus och sedan ska jag röra ihop nånting att äta.

Jag kör ett dagens citat idag bara för att jag tyckte det var så bra. (förlåt alla icke köttätare, men jag håller med homer) "Om det inte är meningen att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?" Homer Simpson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback