19.10

Idag har jag jobbat hela dagen.. himla lugnt och tråkigt. Ikväll fick vi på MQ nån smygpremiär inbjudan till en nyöppnad launch med tilltugg på hotell knaust? Öppnar tydligen ikväll klockan 8.. så vi tänkte väl våga oss på att gå dit och ta någon drick och surra lite.. får berätta mer om hur det var imorgon.

Appropå imorgon.. jag vet inte hur jag ska göra imorgon! Jag är bjuden på tre förfester.. och egentligen vill jag ju inte ens gå ut! Men samtidigt är det så många som ska ut som jag vill träffa.. Egentligen kanske jag bara borde stanna hemma.. så slipper jag välja :P skulle så gärna vilja gå på ALLA.. det hinner jag nog inte.. eller?  

Kommentarer
Postat av: Elin W

Klart du ska ut Anna:) Skulle jag vilja om jag var hemma i helgen och inte i Uppsala, verkar ju som om alla ska ut :)

2008-03-07 @ 20:32:17
Postat av: Ida

Klart du ska ut! Gå på loungen så ses vi ute i vimlet sen :)

Postat av: Anna

jag tyckte väl att launch kändes som ett ord som inte fanns.. haha. Men där var jag igår.. det är ju idag som är den stora frågan :)

2008-03-08 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback