17.30

Grattis Sandra som fyller 21 år idaag, det ska vi fira imorgon ;)

Idag har jag varit på stan och birsta med malin och mad! Mycket trevligt måste jag säga. Jag köpte ett par höga rätt snygga shorts från gina.. men jag vet inte. Kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar dom eller inte. Hittade även en snygg jacka på vision som jag ska införskaffa mig imorgon.. lite parkasaktig grön/beige glansig.. och jättefin. Det har varit vår i luften idag! Även om det blåste lite väl kallt.

Ikväll ska Philip bjuda mig på middag på saffran.. sen ska vi ha hemmaspa och mysa på. Firar 2 år idag och det är alldeles underbart.

Ska även köpa dessa pjucks imorgon för mitt presenkort.. Tror jag iallafall.. dom är coola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback