pling

Alltså det finns en sak som jag är jätte rädd för. Och nu när philip jobbar natt och jag är alldeles ensam.. så känns det värre. Jag är mörkrädd.. jätte mörkrädd. Och då är jag inte rädd för typ spöken eller någonting sånt.. utan jag är rädd för typ.. mördare, inbrottstjuvar och våldtäkts män. En aning fjantigt kanske jag vet,, det var därför jag ville bo på våningen längst upp. Nu när vi bor på våningen längst upp så hittar jag andra saker jag är rädd för. Typ att.. brandstegen går rakt upp till vårt sovrumsfönster.. att vi har ett litet badrumsfönster man kan nå från balkongen.. och att någon ska plinga på och tränga sig in. Vad tror ni inte händer idag när jag är ensam? det plingar på dörren 21.15.. och jag blir livrädd (tillochmed överväger att skrika genom dörren och fråga vem det är), Jag tar iallafall förnuftet till fånga och öppnar dörren.. och det ärmin granne givetvis! Ingen mördare eller rånare.. men fortfarande så är jag lika jävla livrädd när jag är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback