Lägenhet

Nu blev det så svårt.. Lägenheten var fin. Svart kakel i köket med rostfritt stål även på kylskåp.. Tapeten var väl inge vidare men det är ju bara att tapetsera om. Vita luckor som vi kommer (om vibestämmer oss) att lackera svarta istället..  Större hall än vad vi har nu vilket är bra. Fint läge.. på sommaren är det nog hur fint som helst. Alldeles vid parken och bäcken på fridhemsgatan..  MEN eftersom lägenheten är mindre än den vi har nu så tvivlar vi litegrann.. Lite rädd att man ska känna sig trängd nu när vi är vana vid denna lägenhet.. men så mycket billigare hyra.. och man kan ju göra jätte fint. Ja jag vet inte.. vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet vad jag tycker Anna; take it!! :)

Postat av: Ida

Jag håller nog med (trots att jag inte sett den andra lägenheten). Halva hyran är inte att leka med, dessutom blir det ju eran på riktigt :)

2008-01-19 @ 20:51:39
URL: http://idaasp.blogg.se
Postat av: mikka

KÖP!

2008-01-20 @ 13:24:23
URL: http://mnygard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback