Happy valentine

Alla hjärtans dag.. finns många som dissar denna dag. 'Man ska väl visa kärlek varje dag?'' Ja självklart ska man det! Men är det inte lite mysigt att det finns en speciell dag då man får tänka på kärleken lite extra? Jag tycker inte att det skadar iallafall. Jag har alltid  varit mycket för traditioner och jag vill fira allt man kan fira :P 

Ikväll ska (hör och häpna!) Philip och fredrik laga middag till mig och katrin. Philip kunde som sagt inte ens.. koka potatis för några månader sedan. Så även om det inte blir några stordåd så tycker jag att det är så jäka gulligt av dom att dom vill försöka. Perfekta alla hjärtans dag presenten. (sen om man råkar få blommor och choklad också så skadar det ju inte) ;) 

Ska snart kila iväg och köpa lite smått och gott jag också :) Ha en underbar dag! Om det är med goda vänner eller med sin kära kvittar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback