23.01

Vi fick lägenheten! 1 maj flyttar vi utoch flyttar in, 1 april får vi förhoppningsvis tillgång till den så vi kan börja tapetsera och så. Kanon. Nu vill jag välja tapeter och golv och beställa lite nya möbler! Synd att jag jobbar hela helgen..

Nyss varit på bio och sett National Treasure 2. Helt godkänd. Jag har även jobbat lite idag.. helt dött.. och shoppat en födelsedagspresent till philip!

Även att hyresvärden hade sagt till nån tjej som ska kolla på vår nuvarande lägenhet att hon kunde ringa på när som helst om det lyser i vår lägenhet för att titta på den? DÅ innebär alltså det att man inte kan ligga och slöa hur som helst? Man måste liksom alltid vara redo för besök? och ha städat? Det här gillar jag inte. Fel att ringa och boka en tid eller nåt?


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis Anna, vad kul! :) Men man borde ju faktiskt boka en tid, vem har det tiptop runt omkring sig hela tiden då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback