13.10

Nyss sett ett nytt avsnitt av one tree hill.. alltid lika bra. Nu ska jag äta lite mat och ställa mig i ordning och sen ska jag och sara åka på IKEA en sväng och kika lite. Hon skulle köpa köksstolar och jag ska kolla ut vad jag och philip ska köpa till lägenheten.

Jag vill åka och sola idag.. har inte solat sen i somras.. och det SYNS. Jag vill inte sola på hösten och vintern.. känns så onödigt med tanke på att det faktiskt är skadligt för huden.. men alltså jag tror alla har känt så som jag känner mig nu.. likblek och hemsk.. och inte liksom snyggt blek.. utan ser-ut-som-man-är-dödssjuk-blek. Hörde att dom höjt fr¨n 7min till hela 10 min i ståsolariumen på två bleka.. jag håller typ på dör av värme efter 7 minuter så det blir nog inga 10 för mig iallafall.. dom har dessutom nyss bytt rör.  Har beställt ett knallblått fodral från AA och knallblått kombinerat med likblek funkar nog inte så bra..

och btw.. det regnar ute.. kul..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah din lyckost! Haha, jag vill ocksa se One tree hill. Ar pa en helt annan niva denna sasong har jag hort! Kul med ny lagenhet! Inflyttningsfest? :P Kram Ida

2008-02-12 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback