12.20

Jag har sjkt mycket tvätt! När jag ska tvätta så lägger jag först allt i en hög på golvet.. sen tar jag det jag ska ha i omgångar. Nu är det en kraftigt stor hög på golvet kan jag meddela.. jag uppskattar det till tre fyllda tvättkorgar ungefär. Tur att jag har tvätt tid ända till 22 ikväll.. för här kommer det tvättas på hög nivå! Siktar på att lägenheten ska vara skinande ren utan tvätt ikväll.

Imorgon ska jag köpa klart de sista julklapparna hade jag tänkt.. får se hur det går! På fredag inträffar ¨vårt årliga julgodisbak hemma hos mamma och pappa. Egentligen på fel dag men det får gå ändå. Denna gången blir det knäck, knäckbräck, wienernougat, tryfflar med baileys och någonting mer med marsipan som vi inte bestämt oss för ännu.


Lördag, söndag, måndag och tisdag kommer bestå av kraftigt många paketinslagningar på jobbet.. och sen är det julafton! Helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tryfflar med Baileys lät ju inte alls jättegott eller så. Inte knäckbräck heller. Skulle kunna äta hur mycket som helst bara.

Postat av: Ida

Haha, jag blev också förtjust när jag läste "tryfflar med Baileys" :P Nu kräver jag att du lägger ut receptet sen så vi andra kan prova! =)

2008-12-17 @ 18:54:45
URL: http://eibic.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback