12.15

Igår åkte vi en sväng på birsta.. det skulle vi inte ha gjort. Lätt upprörd bilförare som jag är så höll jag på (läs: fick) att få ett utbrott på alla bilar och förare som inte visste vad dom höll på med. Ett exempel var när vi skulle parkera och folk har ställt sig i så många rader att man bara kan köra åt ett håll. Det kom bilar från mitt håll och det kom bilar från det andra hållet så man möttes och inte kom någonstanns. Vid ett tillfälle när det blev såhär så körde jag in lite på sidan så bilarna skulle kunna komma förbi, men tror ni att bilen bakom flyttade på sig? Näe.. så där stod vi helt stilla bara för människan inte flyttade på sig! Vid den här tidpunkten var jag en aning irriterad så jag vände mig om och vinkade vilt så hon flyttade på sig.

Väl inne i birsta ska vi inte tala om! Det var säkert mer än dubbelt så många besökare som innan jul. Helt sjuukt! Jag köpte iallafall en par träningsskor på stadium.. 1399 gick dom egentligen loss på men efter avdragen mellandagsrea rabatt (25%) och mitt presentkort så fick jag bara betala 400, så det kändes ju riktigt bra :) Nu har jag inget att skylla på längre, nu ska det bli träning!

På kvällen kom Johan och Evelina hit och vi såg på Babylon AD. Den började väldigt bra men slutade väldigt dåligt så jag vet inte vad jag kan ge den för betyg.. 5/10 kanske.

Nu ska vi ställa oss i ordning för att åka till philips kusiner på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback