19.15

Tillbaka till verkligheten. Semestern har varit helt underbar.. dock så varmt att jag varit tvungen att ligga i skuggan större delen av tiden så jag tror aldrig jag varit så här blek efter en utlandsresa förut nån gång :P men som sagt det har varit helt underbart ändå! Ska lägga ut bilder sedan.. men för att sammanfatta kan jag säga: Sol, bad, pussar, drinkar, ostar, båttur, fiskar, grottor, palma, shopping, tapas, oliver, aioli, tjurfäktning, delfinshow, pirater, vattenland.

Har varit så skönt att inte behöva tänka på nånting överhuvudtaget förutom hur lång siesta man ska ta ;) Nu är vi dock back to life som sagt och imorgon börjar jag jobba igen. Lite spänd över onsdag då jag måste prata med regionschefen och avgöra min framtid.. vet inte om jag ska ta tjänstledigt, deltidstjänstledigt eller om jag ska säga upp mig och bara jobba extra. Har beställt fösta boken till första delkursen idag också.. jag känner mig.. nervös, livrädd, förväntansfull och glad på samma gång.

Inköpslista just nu:

1. En snygg laptop väska/ eventuellt vanlig stor väska där jag får plats med dator, kalender, block och lite sånt.
2. Tåg pendelkort/10-kort/halvårs kort.. vet inte vad som är bäst. Ska kolla upp det!

3. Höstjacka (för ja, snart är det höst)
4. Jeans
5. Nytt läppglans + ny rouge


Kommentarer
Postat av: Vicky

Heej =) Vad bra att ni lever å har haft det bra! Såg att du skrev till mej här i lördags .. trpor jag att det var. Men mitt msn.. hela internetr har varit cp i flera dar =P Ringer dej nått! Puss =)

Postat av: sandra

Välkommen hem! :)

2008-08-06 @ 22:21:24
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja de hoppas jag, han säger att han ska köra den på vintern till och med så får väll se :)

Jo klart vi måste hitta på något, bara o hojta till så kommer ja som ett spjut om ja är ledig ;)

2008-08-07 @ 22:41:25
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback