14.20

Den närmar sig! Jag jobbar bara en enda liten vecka till och sen börjar jag skolan! Helt sjukt.. Känner mig livrädd. Måste betala kåravgiften och föreningsavgiften på måndag när lönen kommer.. och börja tänka praktiska shoppingtankar istället för nöje. Jag behöver mappar och collegeblock, koftor och skor man gå i.. haha. Appropå skor så har vi fått in asnygga pumps från Rules by mary! Sköna också! Inte så användabara i kommande slasket i östersund kanske...

I helgen är jag ledig! Så jäkla skönt! Behöver verkligen vara ledig litegrann nu.. Ikväll ska jag och P till mamma och pappa och käka middag och sen får vi se vad det blir.. imorgon har jag kickoff/personalfest med MQ birsta, stan och östersund. Dom är ganska hemliga med vad det innebär.. men modevisning, lekar, mat och dryck + lite kurs är nog vad vi har att vänta oss. Det blir nog roligt!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi ses imorrn då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback