12.40

Ja då var man inne på 7nde arbetsdagen i rad.. jag är astrött. Tur att jag började två idag annars hade jag nog dött. One day to go, eller två.. måndag och tisdag. Sen är jag ledig en dag iallafall. Vi har haft fullt upp fredag lördag på grund av att vi har fått ungefär 50 kollin att packa upp med nyheter.. och idag kommer det mer. Jobbar även på Kornboden en månad till.. men jag får tänka på lönen så ska det nog gå bra!

Nu har jag ialalfall tagit tjänstledigt från och med 1 september, fixat studielån och fått hem boken till första delkursen i Psykologi A. Det här blir bra det, det känner jag på mig.

I fredags var vi på pappas kalas/kräftskiva efter jobbet och det var hur mysigt som helst.. Efter det åkte jag, madde och malin hem till mig för lite förfest och catching up.. och det slutade med att vi aldrig gick ut. För trött och för mycket att prata om ;) Lördag kväll spenderade jag med Philip och Tomas.. såg på scorpion king 2 (Se INTE den), svullade chips och spelade massa kort. 



Kommentarer
Postat av: Vicky

Brorsan? heter det så? hehe.. Ja hoppas det går bra för han.. Att dom hör av sej med nått positivt :) Jaa .. hoppas jagå! Hon ska kolla på den ikväll kl 8 =)sen ska hon ringa mej. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback