12.30

Jag har varken tid eller ork att blogga just nu.. jag har så himla mycket att tänka på och den där jobbiga jävla klumpen i magen. Den där man får när man är stressad, nervös eller orolig över nånting. Just nu är det många saker som bildar den där klumpen. Brist på pengar.. kommer inte ha några pengar att göra nånting för på 3 månader. Inte ens fika. Inte nånting. Det är ju kul när det äntligen är vår när man vill handla allt man ser ungefär. Förhoppningsvis kommer det vara värt det när vi väl är på resan..

Sen är det flytten.. vi flyttar in på fredag/lördag.. Samtidigt som man ska jobba den här veckan ska vi alltså hinna packa ner alla saker, flytta alla saker, tvätta ALLA kläder och städa hela lägenheten..

Magen.. har väntat på papper från vårdcentralen som jag måste fylla i för att byta.. så nu måste jag göra det, lämna in dom så fort som möjligt.. finna tid att boka tid.. åka dit och oroa mig för att behöva få en slang i rumpan, i munnen eller vart den nu kommer att stoppas in om inte blodproverna visar att jag har gluten.

Skolan.. skickat in arbetslivserfarenheten men den har inte registrerats än på studera.. så jag hoppas verkligen att den har kommit fram. För att att inte komma in för några pappers skull är inte nåt jag kommer hurra över direkt.. sen har vi ju frågan om jag kommer in överhuvudtaget..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Anna, DET ORDNAR SIG! Har det nånsin varit så att det inte ordnar sig? Jag bjuder dig på fika jag, det är nog det enda jag kan hjälpa till med ;) Snart är flytten över och så är det sommar.. Magen kan vi bara hoppas på. Skolan med, det är fan enerverande att inte veta nånting, I know. Men det ordnar sig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback