11.35


Jag har ett problem.. det är inte ett problem jag tycker om att prata om. Mina bra dagar äter jag på ett sätt.. ett jätte nyttigt sätt.. GI stuk.. tallriksmodellen.. inga godsaker,möjligtvis en bit mörkchoklad när suget är för stort. Bara vatten att dricka.. Ja ni fattar.

Mina dåliga dagar ser inte lika bra ut.. kan nog jämföra det med att hetsäta (förutom att jag inte spyr upp det efteråt) Jag äter fet mat.. jag MÅSTE ha cips och dip.. jag äter tills det tar slut. Jag äter det som finns.. jag äter kex, jag äter en macka. Jag äter det som finns och jag äter hela tiden.


På grund av detta föredrar jag att verkligen leva i den övre delen.. jag klarar inte av något mitt i mellan.. jag klarar inte av att äta hamburgare till middag och sen inte äta något mer fett på kvällen. Om jag börjar.. kan jag inte sluta.. Det är antingen allt eller inget.

Så när folk klagar på att jag äter nyttigt.. överväg då om det kanske är bättre om jag äter nyttigt och mår bra än att jag äter ALLT och mår skit.

 

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Folk klagar bara för att dom inte klarar av det själva. Det känns ju alltid bättre ifall ingen annan heller lyckas. Ät nyttigt! :)

Postat av: Ida

Jag tycker du är duktig som äter nyttigt, krävs ju självdisciplin för sånt!

2008-04-02 @ 07:08:28
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback