Lön!

Lön imorgon.. känns lagomt behövande med tanke på att jag inte har en endaste krona kvar! Ska ha med mig halva ungefär till cypern.. sen behöver jag köpa 50-års present + morsdags present till mamma, ett par svarta shorts, två linnen, en klänning, brons kulor.. student present till sara.. ja.. litegranna helt enkelt. Eller behöver och behöver.. det är vad jag ska köpa iallafall. oh just ja, ett par skor också! ett par ljust turkosa.. svinigt billiga på din sko. Mina älsklings skinn pumps med peeptoe har klacken lossnat på idag.. känns ju rätt jobbigt. Men det där får dom allt fixa på nåt vis! Inte länge sen jag köpte dom även om dom är sjukt ingådda.. vill knappt visa dom på affären :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback