Våår

I onsdags var det sool ute och 8 + grader! halleluja =) haha.. jag älskar våår! Och det har varit hur bra väder som helst enda sen dess!Jag hoppas det inte blir nån mer snö.. men förmodligen så blir det väl det men man vet ju aldrig. Vi hoppas på det bästa! Onsdagens väder + min lediga dag var en mycket bra kombination och råkade leda till att jag köpte TVÅ par skor helt oplanerat! Ett par hel vita converse skor och ett par svarta pumps med öppen tå och rosett från nilson. Jag älskaar nilson!

Bra saker i onsdags: (om ni undrar varför jag skriver om i onsdags så är det för att jag skrev allt då egentligen men det gick inte att uppdatera skitbloggen då)

1. Ledig
2. Nya skor
3. Nyttigt men ändå gott fika
4. Soool
5. Timrå vann över Modo med 5-2 ;)
6. Body Pump
7. Top Model och Greys Anatomy
8. 4 McDonalds dagar kvar

Idag är det anyhow bara 2 dagar kvar! wohoo :D Ikväll ska jag mysa med väärldens bästa kille och imorrn ska jag vara med världens bästa tjejer! (några av dom iallafall) Lill Tessan fyller ju 20! Vi blir gamla nu.. måste skynda oss att leva livet medan vi kan! ;)

Kommentarer
Postat av: Idaa

haha..ja kanske :P What are u wearing tomorrow?? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback