Utmaning

Ida utmanade mig.. jag accepterar givetvis :P

Hur bor du: I hus
Hur och vart vill du bo i framtiden: jag tar en dag i taget ;)
Brukar du komma i tid: Jaa.. blivit lite sämre på det sen jag fick körkort dock.. pappa var duktig att hålla tiden åt mig förr i tiden :P
Vad hade du i din mun senast: Japanska halstabletter
Har du bra kondition: haha.. den har varit bättre, mer säger jag inte om den saken =)
Hur lång är du: 172? kanske.. ungefär :P
Hur känner du dig just nu: Sjuk :( jätte ont i halsen och huvudet.. Fast ändå glad, var första dagen på nya jobbet idag!
Hur upplever du dig själv som person: Glad och social =)
Vanligaste färg på dina kläder: svårt.. basfärger mest.. vitt, grått & svart. Ska jobba in det gröna nu!
Kan du laga mat: En kvinna som inte kan laga mat är ju ingen kvinna har jag hört :P Men ja, jag är faktiskt kung på laga mat ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar extra på Mcd, timmar på kornboden.. och nu 60-75% på MQ!
Vad har du på dig: Mjukisdress
Har du någon fobi: Mörkrädd
Hade du en bra kväll igår: Jaa. Solning + träning + mys med vicky och beggan
Vilket är ditt senaste inköp: Två tröjor från MQ.. orkar inte förklara mer detaljerat än så just nu :P
Din favoritdryck på morgonen: Brämhults färskpressade apelsin eller blodapelsin juice
Projekt just nu: bli frisk snabbast möjligt!
Vilken tid gick du upp idag: 8.00
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Njaa kanske det beror på.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Inte en aning
Senaste alkoholintag: I lördags.
Har du haft mörkt hår: Ja
Är du morgonpigg: Näe.. verkligen inte.
Vem snackade du med senast: Sara
Stjärntecken: Skytten
Varm favoritdricka: Pappas varm -choklad- special
Alkoholhaltig favoritdricka: Lime drinkar
Snällast denna vecka: denna vecka? eftersom det är måndag så måste det bli Emma (chefen) 
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag brukar inte göra så mycket dumt :P
När hånglade du senast: Natten till söndag
Saknar du någon nu: Jaa
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Haha.. pinsamt nog har jag faktiskt aldrig tagit bort den. Men jag minns inte senast jag loggade in :P
Gillar du dokumentärer: Ja, men det beror ju på såklart.
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: fikade som i fikade på stan? isåfall igår.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara sur, stressad och omöjlig
Jag får ont i magen: En gång i månaden
Senast sedda filmen: Fearless med Jet li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback