wonderful life

Har ni sett click? ni vet med adam sandler? Såg den nyss. Det är ju en komedi.. eller ska vara en komedi iallafall. Jag GRÄT! den var ju fruktansvärd! Trodde verkligen att den skulle sluta på det där hemska viset. (nu förstör jag kanske för dom som inte sett den.. men jaja) Jag GRÄT! och liksom.. inte bara en liten tår! Jag typ.. grinade! Usch.. det var ju.. HEMSKT. Påminn mig om att familjen alltid är viktigast ifall jag skulle glömma när jag sitter där med mitt chefsjobb! ( ;) ) Vilket jag aldrig lär glömma efter den här fruktansvärda filmen! Man fick sig ju en rejäl tankeställare iallafall..

Näe.. Jag älskar er! Jag älskar alla mina underbara vänner, jag älskar mamma och pappa och erik såklart.. (bror) casper också.. (barn.. inte mitt barn), och farmor.. och resten av (nästan hela) släkten.. och philip! och till och med sonic! Lite iallafall.. (även fast han bits ganska mycket och bara äter råttor HELA tiden) Han är åtminstone jätte söt :P (katt) Sen finns det massor av folk jag gillar rätt mycket också men om jag skulle skriva alla dom får jag ju hålla på i en evighet :P

Och till er som är lediga i helgen och inte är ute i solen.. Jag har inga ord för er (...)

xxxx
A


Kommentarer
Postat av: Vingeling

Det är sant - Sonic äter råttor väldigt ofta!!
PS. Tur att du sa att Sonic var en katt, så att ingen får för sig att det var en av Philips kompisar ;) Jag kommer hem på onsdag så på torsdag ses vi med största sannolikhet. Kram

2007-06-03 @ 10:10:45
Postat av: Idaa

Haha, jag grät också i floder till den! Speciellt när sonen (Dustin Hoffmans riktiga son btw) bröt ihop där vid sjukhuset! Uscha :( Fast det sluta ju bra endå! :)

Postat av: Romanique

Nej och det är ju tur, så man får låna av någon annan ;)

2007-06-03 @ 22:32:22
URL: http://romanique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback