Tisdag

I helgen var vi som sagt i Stockholm och det var kung =) Jätte mysigt och roligt! Jag köpte tre klänningar, ett par skor och en jacka. Var hur kul som helst att se MQs höstkollektion och jag läängtar tills vi öppnar nya butiken! (16 aug) Så här snygga kläder har det nog aldrig funnits på MQ någonsin förut. Har skickat intresseanmälan på 5 lägenheter i Sundsvall också.. får se hur det blir och om man får komma och kika något =) Fick fortsätta jobba föresten.. så pluggandet får vänta ett år till! Blir nog braa.. Måste spara lite pengar!

Idag fikade jag med madde och malin! Det var länge sedan så det var väldigt trevligt =)
På lördag vankas det personalfest! Synd att man missar Aspens födelsedags utgång bara.. men jag tar igen det vid ett senare tillfälle ;) (grattis iallafall!)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Anna :)

Postat av: sanna

nu vill jag veta vad ni får för något! vi är ju inom samma bransch you know ;)

2007-07-18 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback