Nytt försök

big suprise. Jag får väl skämmas lite nu eftersom jag sagt till alla att jag aldrig skulle börja blogga på grund av att det är en "trend" just nu och jag vill inte efterapa ^^ meen till mitt försvar säger jag att jag skrivit dagbok i hela mitt liv förutom den senaste året så jag måste få skriva av mig lite. Man skriver inte så ofta nu när man inte går i skoolan längre. Appropå skolan så är jag redan så jävla less på att jobba. Man hade det bra lätt i skolan ändå.. man insåg det bara lite för sent är jag rädd. På skolan gjorde man ju i stort sett ingenting ^^ satt bara och lallade på hela dagarna och snackade massa skit med folk :P kunde bestämma över sin egen fritid! till skillnad från nu när man måste jobbaaa som ett svin varje dag olika tider, dagar och kvällar. Måste börja plugga till hösten.

Meen anyways.. nu ska jag inte längre skylla på att jag inte kan träna för att det inte finns några pass i timrå efter 7, för nu ska jag vara duktig och börja träna på ego med sara från och med tisdag till veckan! (och ja jag vet, ego jätte dyrt, ego bara brats, bla bla bla) JAg får iallafall träna med sara? och dom har bra pass även efter klockan 7! Så det blir kung. Mitt nya nyttiga liv börjar alltså på måndag. Igen. haha. Före jul gjorde jag ju ett tappert försök och klarade det i två veckor faktiskt! Jag åt.. tonfisk, sallad, fullkorn & avokado.. i princip.. till frukost, lunchoch middag ^^ haha.. jag märkte dock ganska snabbt att man blev rätt less efter typ.. två dagar! så jag ska variera mig lite mer den här gången ;) dessutom så blev det ju jul sen.. så då var jag tvungen att ta ett litet avbrott i min diet tills.. nu :P Nu blir det nya färska tag.. det är faktiskt inte så lätt att äta bra mat när man jobbar på mcd.. glider ju gärna ner ett pommes eller två ^^ men jag ska klara det nu (även fast VISSAAA inte verkar tro på mig.. svin ^^)


Kommentarer
Postat av: fillz

ÅÅÅÅH GUD VA MYCKET DU SKREV, inte igen ffs^^. och hur jävla illa kan det va att jobba på donken? latajävel! :P

Postat av: Vingeling

"Coola flickor" vet att man förlåter sig själva för sina svagheter för sött och/eller salt... FÖR man intalar sig själv att; "på måndag börjar mitt nya liv"... Det kommer alltid nya måndagar med nya chanser att göra sig själv lite bättre än man redan är ;)

En normal människa har två öron och två ögon för att man ska höra och förstå lite bättre än man pratar/skriver... Min bror har för mycket käft ;) och borde hålla den lite oftare...........

2007-01-20 @ 02:13:41
URL: http://vingeling.blogg.se
Postat av: Anna

haha ja du har så rätt marie.. men han är sööt iallafall ;)

2007-01-21 @ 23:15:52
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback