Ledig

Imorgon är jag leedig! bara det att eftersom jag inte är ledig så ofta så finns det så mycket som jag vill hinna med :P

Imorgon ska jag alltså:

1. Gå på powerwalk och sedan äta frukost
2. Åka på stan och köpa
- läppglans
-långa träningsbyxor
-jeans
-skor

(eller det är vad jag vill köpa, men förmodligen kommer jag inte hitta nåt av dem, och köpa nåt helt annat onödigt istället)

Folk har nu börjar klaga lite på att jag jobbat snart 6 månader och inte sparat en enda krona! Ja.. det är sant.. jag har varit dum och slösaktig. MEN, hur många gånger i livet kan man slösa som jag gjort nu? Kommer ju inte kunna göra det sen när jag flyttat hemifrån så lika bra att unna sig att slösa så mycket man vill nu? eller? har jag fel? ^^

Men ja, f rån & med nu så ska jag iallafall spara litegrann varje månad så jag inte är helt fattig när jag börjar plugga till hösten.

3. Jobba ihop några timmar för kornboden.

4. Trääna! body pump blir det imorgon.

5. Bara ta det lugnt i soffan en timme eller två

Hur jag ska hinna med allting återstår ju att se.. men det löser sig nog =)

Och idag på jobbet.. människor upphör aldrig att förvåna mig alltså. Det var en mamma och sina två barn (ca 8-10 år kanske) Av deras samtal förstod jag också att det fanns ytterligare ett barn hemma som hette eva :P Mamman säger :Ja just det, eva ville ha ett happy meal och en paj också. Barn nr 1: jag vill också ha en paj om eva ska få en! Mamman: Näe du får ingen. Eva är inte fet!

VAA? allvarligt talat. Stackars lilla barnet vill ha en liten paj och mamman säger att han är för fet för att få en! Det var det värsta. (och jaa jag vet att alla vet att jag inte gillar feta barn men det är ju inte riktigt seriöst)
Hallå där nån måtta får det väl vara.. sådär säger man ju inte! Stackarn blev ju ledsen!'


Kommentarer
Postat av: fillz

konstigt inlägg, du sa ju att du va ledig? :P

2007-01-24 @ 01:11:43
Postat av: Anna

sluta säg att allt är konstigt! :P ledig från mcd men inte från kornboden vet du väl? :P Ser det som att jag ändå är ganska ledig ;)

Postat av: fillz

ja, men ändå :P du skrev ju om nåt som hände på donken? am i right? ;)

2007-01-24 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback