Dag 15

Min msn verkar vara mongo (ursäkta ordvalet) för jag kan inte logga in! lite jobbigt. Men anyways.. idag blev jag så godissugen att jag fick lov och gå och köpa 80 % mörk choklad. (eftersom jag inte får äta normalt godis) Mörk choklad är typ.. bra för kroppen :P eller nånting ditåt! Det räknas åtminstone inte som fusk.

Och jag som skulle ha en ren helg nästa helg! Men idag på jobbet så tvingade dom mig att säga ja till att komma på 30 års fest på lördag. Vi får väl se om jag kör nyktert eller inte.. men gratis vin, sprit, cider och öl säger ju ganska mycket om hur det kommer sluta är jag rädd. Börjar jobba 8.30 på söndag också.. kommer bli tufft! :S Men jag har iallafall köpt en outfit! (som jag vet ida också skulle gilla) ;) Ni kan se hur det ungefär kommer se ut nedanför (tjejen längst till vänster) Min är dock mer tight i armarna, men annars är det hyffsat likt. Enligt Ida ser det lite slampigt ut med over knee knästrumpor men jag tar den risken i guess :P


outfit

Kommentarer
Postat av: anonym

vart är bilden tagen?

2007-01-30 @ 00:18:57
Postat av: Idaa

Bilden kommer från stureplan.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback