Big suprise

som jag misstänkte blev stads rundan inte riktigt som jag tänkt! Men jag och Ida gick minsann på stan från 11-halv 4! Ida fyndade minst sagt ( se http://idaa.bloggagratis.se) =)  Och jag hittade iallafall ett par jeans! Och hör och häpna.. ett par 26:or! :P haha. Meen mycket sannolikt så var dom nog en aning stora på storlekarna.. för jag tror jag inte gått ner 5 kilo på två veckors träning :P

Sen köpte jag även en svart klänningsliknande sak som i stort sett ida tvingade mig att köpa! :P men den var jättesöt faktiskt :) inte riktigt min stil dock.. Philip kommer att hata den! haha.. men det får jag leva med ;)

Läppglans lyckades jag köpa också.. (inte så ovanligt kanske) Jag gillar läppglans. Idag blev det en hyffsad budget variant Loreal's Glam Shine i färgen Strawberry sorbet. Glam shine är ganska bra ändå faktiskt, helt okej! :) Ca 100 pix på Åhlens.

Lyckades dock inte riktigt fullända min outfit till helgen.. (för ja, jag köper nåt nytt varje gång jag ska ut, och ja det är onödigt.. men KUL) :P Men det ordnar sig alltid.

På lördag står det alltså utgång på planeringen med tjejerna! Vi ska bubbla och förfesta lite på sol & pool för att sedan fortsätta förfesta antingen hos brorsan, kristin eller på kåren. I vilket fall som helst så har vi en plan och underbara tjejer och med det så kommer vi långt =) Sen får vi se var kvällen slutar!

Har kört pump alldeles ensam idag också! Men det gick rätt bra.. lär ha träningsvärk som fan imorrn.. men det ska jag allt ha! (jag har fuskat idag, åt en macka och en brownie på charm med ida!) Men man kan säga att jag kände att jag var värd det :P

Nu ska jag förbereda mig för en tid i soffan med Shark, Greys anatomy och Boston Public ;)

Kommentarer
Postat av: Idaa

såå laddad!!! :D

Postat av: Anonym

Jag trodde inte att NÅN annan hade blogg sen upptcäkte jag att hela sverige hade det :D men jag tycker det är värsta kul!

2007-01-28 @ 02:08:01
URL: http://camillafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback