Dag 18

Imorgon blir det:
1.Sova längre än 10
2. powerwalk före frukost! Ska även lämna tillbaka en film jag glömt.. och köpa nya numret av cosmopolitan träning (duktigt värre) Om man skulle räkna ihop alla förseningsavgifter jag har på shell så skulle jag nog bli ruinerad ^^
3. Jobba lite hemifrån (kornboden)
4. Vara lite med philip i hope.
5. Träna
6. Äta på Ming palace med tjejerna! Riktigt gott och mysigt ska det bli =)
7. Oplanerat

Idag har jag:
1. Jobbat
2. Jobbat och blivit irriterad
3. Jobbat och fått ett utbrott
4.Jobbat och blivit utskälld
5.Jobbat och blivit ännu mer irriterad
6. Kommit hem och kännt oerhörd lättnad över att jag är ledig imorgon

Kommentarer
Postat av: Beggan

Kom igen Anna, uppdatera nu! =)

2007-02-07 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback